Preilos namai

Svečiams su vaikais

Kai reikia atsikvėpti ir pabėgti! Nuo įtampos – į gamtą. Nuo triukšmo – į tylą….

Jei vaikelis dar mažas -

čia tobulos sąlygos pailsėti. • Esame pušyne, atokiau nuo miestelio. • Užmigdžius vaikelį terasoje, galėsite ilsėtis svetainėje, gerti kavą ar skaityti knygą - pro didelį dvigubą langą viskas matosi. • Garantuojame, kad pas mus jauku ir šilta: yra eco židinys, o šildomos grindys reguliuojamas pagal svečio pageidavimus. • Turime kūdikio lovelę, pataliukus, maitinimo kėdutę, apsauginius vartelius ir vonelę. • Vežimėlį galėsite laikyti po langais - pas mus saugu. • Mamai pašuošta kava, mikštas chatalas, tapkės, knygos ir vaisiai . • Trūksta tik Jūsų!

Jei vaikai jau šiek tiek didesni -

štai sąrašas, ką visi kartu galite nuveikti: 1. Po mūsų langais- pati mylimiausia vaikų atrakcija - supynės medyje. 2. Visai šalia - vaikų žaidimo aikštelė. 3. Paėjėjus link marių - nemokama teniso, krepšinio ir futbolo aikštelė. 4. Priešai Preilos autobusų stotį - lauko treniruokliai. 5. Kada jei ne per atostogas skaityti! Palikome Jums keletą vaikiškų knygų. Visai šalia - Preilos biblioteka, pilnutėlė naujausių knygų. 6. Važinėkitės dviračiais, riedučiais, paspirtukais. 7. Užkopkite į Preilos, Vecekrugo ir Mirusias kopas. 8. Geras oras - dūkite prie jūros! Blogas - žaiskite stalo žaidimus. 9. Nuvažiuokite į Juodkrantę pasikarstyti (tiesiogine ta žodžio prasme) Raganų kalne. 10. Susiorganizuokite išvyką į atnaujintą Jūrų muziejų ir delfinariumą. Malonumas - neišpasakytas (ne tik vaikams) . Bilietus geriausia įsigyti internetu.

🤍

Atsiliepimai

"Kur vėjas ošia medžių viršūnėmis, marios vos už keliasdešimt metrų, o rudeninė ramybė su savo rudenio kvapais mums leido mėgautis ilgais pasivaikščiojimais miško takeliais, kuriais einant galima prieit jūrą, ji čia taip arti. O palydėjus dieną ir besileidžiančią saulę skubėti "namo" nes čia tikrai galima pasijausti kaip namie, yra gera ir jauku. "Preilos namuose" mums nieko netrūko, radome viską ko reikia ir dar daugiau. Kepsninėje keptas maistas būdavo vakaro kulminacija, o kur dar jaukumas židinio! Inga buvo nuostabi, pasirūpino, kad nesušaltume, o vaikelis minkštai išsimiegotų".
Preilos namai galerija 3
Marija Balnienė
2022 lapkritis
"Buvome šiame jaukiam kampelyje po Naujų metų ir mėgavomės tyla, gamta. Apratmentai labai jaukūs, švarūs, mūsų 5 asmenų šeima liko sužavėta. O vaikai vis prisimindavo, kad ir apie siurprizus buvo pagalvota! Ačiū, rekomenduoju iš širdies!"
Nuoma Neringoje Preilos namai
Lauryna Žižienė
2022, sausis
"Sugrįžome į Preilos namus jau antrą kartą. Pailsėjome nuostabiai, nes šių namų rūpestingos šeimininkės dėka čia kitaip ir būti negali. Apgalvota kiekviena detalė, o dėmesys ir komunikacija - fantastiška! Grįžome pailsėję, pilni idėjų, jėgų ir užsispyrimo jų įgyvendinimui, stengiantis atrasti balansą tarp poilsio ir darbo. Tą kol kas padėjo sustyguoti tik poilsis "Preilos namuose" Iki kitų susitikimų! "
Preilos namai - atostogos pušyne
Viktorija Vanagaitė
2022 rugpjūtis
“Atostogavome Preiloje liepos pradžioje, labai džiaugiamės kad turėjome galimybę apsistoti "Preilos namuose". Inga buvo lanksti derinant apsistojimo datą ir laiką. "Preilos namuose" radome viską, ko reikia atostogoms su mažais vaikais ir daugiau! Namai kvepia švara ir dvelkia jaukumu. Terasa ir pušynėlis suteikia galimybę būti lauke nuo pusryčių kavos iki vėlyvo vakaro. Būtinai sugrįšime!”
Preilos namai - atostogos prie jūros
Silvija Galiauskaitė
2022 liepa

Susisiekite su mumis

Skambinkite

8 687 52165

Rašykite

[email protected]

Kalbinkite

Socialiniuose tinkluose: Messenger ir Instagram - Preilos namai Whatsapp ir Viber +370 687 52165

Tikrinkite užimtumą

"Preilos namai" labai populiarūs vasarą, ilgųjų savaitgalių ir vaikų atostogų metu. Tad labai rekomenduojame užsisakyti iš anksto.